fbpx

DLC Media | Online marketing

Zoekmachine adverteren

Jouw onderneming laten groeien met adverteren op zoekmachines. Adverteren kan al vanaf €0,01 per klik! Door te testen en te optimaliseren zenden we de juiste boodschap aan de juiste mensen op het juiste moment.

Klanten beoordelen DLC Media met een 9.6

Wij nemen je privacy serieus en gaan uiterst vertrouwelijk om met je gegevens. Deze zal enkel gebruikt worden om contact met je op te nemen.

Zo zetten wij succesvolle Google Ads campagnes op

Het maken van een Google advertentie en het plaatsen van relevante zoekwoorden lijkt misschien eenvoudig. Echter, is dit in de praktijk vaak toch lastiger dan gedacht. Bij DLC Media ontwikkelen we campagnes zorgvuldig in de volgende stappen.
Doelen opstellen en beschikbare data analyseren
Alles wat we doen, moet uiteindelijk gericht zijn op het maximaliseren van het rendement op investeringen. Door onze ambities af te stemmen op inzichtelijke data-analyse, stellen we gezamenlijk duidelijke en meetbare doelen. Vervolgens kiezen we strategisch specifieke campagnetypes, of het nu gaat om Google Zoeken om specifieke zoekwoorden te targeten of Google Shopping om producten visueel te presenteren.
Zoekwoorden & targetting en campagnes opzetten
Het kiezen van de juiste zoekwoorden kan het verschil maken tussen succesvolle campagnes en campagnes die juist geld kosten. Daarom voeren we altijd zoekwoordenonderzoek uit op basis van relevantie, zoekvolume en uw voorkeuren. We houden ook rekening met haalbaarheid en locatie. Dit vormt de basis van onze campagnes. De effectiviteit van de campagnes hangt af van zowel de gekozen zoekwoorden (voor zoekcampagnes) als de creatieve uitingen. Ons ervaren team creëert visueel aantrekkelijke content die niet alleen de aandacht trekt, maar ook tastbare resultaten oplevert. Daar draait het uiteindelijk allemaal om. Vervolgens integreren we deze zoekwoorden en advertenties naadloos in campagnes en advertentiegroepen.
Analyseren en optimaliseren
Campaigns zullen nooit hun volledige potentieel bereiken als we niet continue kijken waar de kansen er verbeterpunten liggen. Grondige analyse vormt dan ook de basis van onze werkwijze en speelt een cruciale rol in het proces van optimalisatie en verbetering.

3 redenen om Google Ads in te zetten

Google Ads kan een goudmijn zijn, maar alleen als je weet hoe je het moet gebruiken. Anders kan het je veel geld kosten zonder de gewenste resultaten te leveren. Maar als je het goed doet, kan het je bedrijf naar nieuwe hoogten brengen en verbluffende resultaten opleveren.
  • Je hebt onmiddellijke zichtbaarheid. Als je (nog) niet bovenaan staat in de organische resultaten, biedt Google Ads je een eenvoudige manier om direct op de eerste pagina te verschijnen.

  • Je hebt de mogelijkheid om je specifieke doelgroep nauwkeurig te bereiken. Dit kan variëren van hun geografische locatie tot het zoekwoord dat ze gebruiken of zelfs hun gedrag. Combineer dit met passende advertenties en je hebt een solide basis voor succes.

  • Het meten van resultaten is onbegrensd. Je krijgt een duidelijk beeld van wat een campagne oplevert, wat effectief is en wat niet. Zo kun je weloverwogen beslissingen nemen voor de verbetering en optimalisatie van je campagnes.

Wat we doen.

Laat je inspireren

Geïnteresseerd in Google Ads campagnes? Laten we samenwerken!

Wij nemen je privacy serieus en gaan uiterst vertrouwelijk om met je gegevens en deze zal enkel gebruikt worden om contact met je op te nemen.

Wij werken onder andere samen met.

Klantervaringen.

Waarom klanten voor ons kiezen

Maarten Brouns Amsterdamse Huizen Maatschappij

Erg blij met de samenwerking. Communicatie verloopt goed, persoonlijk en er wordt echt met je meegedacht!

Nick van der Meer Sons Real Estate

Onze samenwerking als zeer prettig ervaren. Meerdere websites en logo’s laten ontwerpen. Allen direct naar volle tevredenheid!

Sem Möllman WhiteClaw brandmanager NL

Voor onze social media campagnes werken wij graag samen met DLC Media. Ze denken echt met ons mee en de geboekte resultaten zijn erg goed.